بكلمنى




كان نفسى اشوفنى وانا بكلمنى فقلت هنزل البوست دا اكتب فيه كانى بكلم نفسى وبالمرة اجرب الكيبورد الجديدة وبعدين اقراه كانى

بردعلى نفسى وفى الحالة دى ابئا وصلت للى انا عايزاه

اكتب شوية احاسيس حساها

اول حاجةجت على بالى وانا بكلمنى

ان رمضان قرب _اللهم بلغنا رمضان_و انتى المفروض ان شاء الله مش ناوية يعدى رمضان دا زى اى رمضان عدى عليكى قبل كدا ..ان شاءالله هيكون مختلف...ولازم توعدى نفسك بكدا يا سمر

تانى حاجة !!!!!!
تالت حاجة ..انتى متضايقة من ناس معينةالفترة دى يمكن من غير سبب يمكن لانك بقيتى وحشة وبتشيلى من ناس كتير بس انا عايزة افكرك بحاجة الرسول _عليه الصلاةوالسلام قالها_" ان تخالط الناس وتصبر على اذاهم خير من الا تخالط الناس ولا تصبر على اذاهم " عشان كدا من دلوقتى هنفتح صفحة جديدة للكل ايا كان اللى عمله او اللى عملت
رابع حاجة انا مفتكرش انك عمرك لعبتى شطرنج طول حياتك و مش هتحاولى لانها مجرد لعبة حقيرة تنتهى بركلة للخارج بدون أسف على صاحبها ....والمعنى فبطن الشاعر
خامس حاجة..لازم تحافظى على لسانك بعد كدا رغم انه ضمن التشريح عضو داخلى الا انا عيزاكى متخرجيهوش برا بوقك الا بطلب مباشر من الطبيب بعيدا عن كمية النميمة والغيبة انتى تسعة وتسعين فى المية من كلامك بيتفهم غلط مش زى مانتى عايزة تقوليه
فمن دلوقتى قبل ماتقولى الجملة تعملى حسابها كويسة
سادسا دا بئا نخب لصداقة ولت و مش عايزاكى تفكرى فيها تانى لانها متستاهلش اصلا التفكير فيها عايزة اقول جملة موحية جدا بس صعب انها تتقال كدا على الملأ ..هبئا اقولهالك بينى وبينك..وتشكرى يا رانياعلى الجملة دى لانها هيا اللى خلتنى فعلا اعرف انى كنت اتنازلت عن كرامتى شوية
وعلفكرة مش معنى كدا ان الصداقة دى انتهت نهائيا هيا لسة موجودة ماديا بس انتهت بالنسبة ليا معنويا بس لقيت جملة بديلة
"
الأحمق فقط هوا من يغمض عينه ويلقى بنفسه من أعلى القمة"
بس كفاية كدا كلام عليكى انتى رغاية اوى صدعتينى
break &break

هناك ٣٥ تعليقًا:

شاب نفسة يحقق حلمة يقول...

يشرفني اني اكون اول تعليق
وبصراحه هي فكره الحوار بينك وبين نفسك جامده جدا
بصراحه
حسيت انك مليانه هموم
وفعلا حوارك ده اكيد هيخرجكك من بعض الهموم دي
تحياتي

mohamed يقول...

حسيت انك اما محتاجة تتكلمي مع نفسك بوضوح اكتر

او محتاجة شئ من الخصوصية في الكلام مع نفسك

بس الكيد انك محتاجة تتكلمي وتفضفضى كتير

وكمان تنظمي نقط معية في حياتك

ربنا يعيتك يا بريك

والبوست الجاي تكوني احسن من كدا

soso يقول...

ما شاء الله عليكي يا سمر
بوست جميل خالص
حسيت كأنك بتكلمني أو كأني بأكلم نفسي

و إن شاء الله تقدري تحققي كل اللي فيه

بس بالنسبة لموضوع الصداقة ده
اصبري شوية عليها لو كانت صاحبتك جامد يعني و التمسي ليها الأعذار مين عارف يمكن ربنا يصلح ما بينكم

soso يقول...

معلش نسي أقول حاجة

ضيفوني بقى عندكم هو انا مدياكم الإيميل علشان تعينوه و لا إيه

أنا اللي غلطانة كان حقي أنا اللي أخدت بتاعكم

KoMy يقول...

gameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wallahi elpost dh

w elsora to7faaaaaaaaaaaa
3ala fkra ana brdo ba7eb aklm nafsy awi

nice ya samer

loza يقول...

يعنى مرضيناش نسيح لك فى البوست بتاع كهرمانه على الموضوع ده
تيجى انتى تسيحى لنفسك
:s
كام مره ندخل عليكى نلاقيكى بتكلمى نفسك وبتزعقى وتضربيكى

احب اقولك الجيراااااااان اشتكوا

buffy يقول...

sora gamda gdn lmwdo3 agmd awl mra ad5olk bass 3gbteny awy

شاب نفسة يحقق حلمة يقول...

تسعدني معرفتك
بعد اذنك انا ضيفتك عندي لو مكنش يضايقك يعني
تحياتي

الســـاحر يقول...

بجد انا بحييكى على الفكره الجااااااامده
دى
الفكره حلوة اوى اوى وانتى عبرتى عنها بشكل جميل جدا
الله عليكى
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

محمد مصطفى يقول...

أهلا انتي وصلتي للمرحلة دي
مرحبا بك في نادي المتكلمين مع نفسهم
هههههههههههههه
أتمنى إنك تحققي كل اللي انتي بتحلمي بيه بجد
تحياتي

Jana يقول...

بصى
برغم ان رابعا وسادسا شخصية شوية
الا انهم بيظهروا جرح كبير عندك
انا بس بانصحك بالتروى شوية قبل ما تقطعى علاقة صداقة يمكن كانت قوية
والتمس لاخيك سبعين عذرا
وادى فرصة تانية ولو اتأكدتى انها متستاهلش يبقى ساعتها خلاص متجيش على نفسك
سيبك بقى من اللى فات
باقى الحاجات اللى قلتيها تنبىء برمضان مليان طاعة وايمان وربنا يتقبل منك ويضاعف لكى الجزاء باذن الله
وجميل انك استعديتى من دلوقتى
رجب وشعبان شهور كلها بركة
ربنا يكرمنا جميعا
تحياتى

sa'7so'7te يقول...

elsora to7fa ya marmar
we fekret elpost gamda
bs ana 7assa en f 7agat 2ktar konte 3ayza te2oleha lenafsak laken et7aragte lamma gete tektebeha
2amma 3an elsadaka f yaret maykonsh elkalam da 3ala 7ad fena le2en ente 3arfa ana ba7ebbek 2d eh
we ba3deen kan lazm te2ole en mn 3yoobek ennek lamma betedaay2e mn 7aga beteday2e mn kool elnas
we en ente s3at betegra7e elle 2oddamk lamma betshakkeke f neyyeto
3moman nice post from a beautiful girl :)

break يقول...

شاب نفسه يحقق حلمه
و يشرفنا انك اول واحد ترد عندنا
نورت البلوج والبوست وكل حاجة

تحياتى

break يقول...

MOHAMED
انا طبعا بعد ما خلصت البوست اعدت اكمل كلام مع نفسى

ربنا يخليك

تحياتى

break يقول...

QUEEN OF ROSES


الحمد لله ان البوست عجبك بجد
لا دى صداقة مفقود الامل فيها
و بتشدنى للأسوأ دايما
ربنا يخليلى اصحابى اللى عمرى مقدر استغنى عنهم

علفكرة
والله الايميلات مع لوزا و هيا قالتلى ابئا اخدهمعشان اضيفهم بس هيا بتنسى تديهملى
هاخدهم منها النهردة بالكتير ان شاء الله
انا يسعدنى جدا جدا جدا اننا نكون اصحاب لانى فعلا حبيتك فى الله

تحياتى

break يقول...

KOMY

اتفضل الصورة سعادتك متغلاش عليك والله
بس لسة عليك سينزى وميكس

انا بكلم نفسى ظاهرة صحية مش جنان

break يقول...

LOZA
انتى طبعا طول عمرك ساترة عليا ياحبيبتشى
مش عارفة من غيرك كنت عملت ايه

break يقول...

BUFFY
وان شاء الله متكونش اخر مرة و تنورينا علطول

تحياتى

break يقول...

شاب نفسه يحقق حلمه
احنا ضايفين حضرتك من زمان
و طبعا يزيدنا شرف انك تضيفنا
تحياتى

break يقول...

الساحر

اخجلتم تواضعنا والله :)
من بعض ما عندكم

نورت
وتحياتى

break يقول...

مادو

مرحبا بيا :D

ربنا يخليك

تحياتى

break يقول...

nana
انا اديت السبعين عذر بس خلاص بئا كدا الموضوع ابتدى يدخل ف كرامة


ربنا يكرمك
ويتقبل منا ومنك ان شاء الله

تحياتى

break يقول...

سخسوختى
صباح الفضايح
ايه دا كل دا معبياه يا دزمة
اكيد مش قصدى على حد منكو يعنى

بس انا مكنتش بتكلم عن عيوبى عشان انتى عارفة انا خالية من العيوب
:D
مش عايزين ضرب
هبئا اخد بالى بعد كدا منا لحاجات اللى بتقوليها دى

غير معرف يقول...

على فكرة ياسمر موضوع جميل اوى اوى وفكرة انك تكلمى نفسك دى فعلا فكرة
جامدة اوى واحلى حاجة انك بتتعلمى
من غلاطتك وتحسبى لنفسك

وتحياتى

غير معرف يقول...

موضوع جميل اوي يا سمر وربنا يوفقك وتعملي كل الي انتي نفسك فيه وتقبل الله منا ومنكم رمضان ان شاء الله
موضوع جميل

break يقول...

سوسا
ازيك؟
عاملة ايه كدا ؟
وحشتينى :D

على اعتبار اننا مش اعدين جنب بعض دلوقتى

بس تسلميلى بجد
وياريت تجربى تكلمى نفسك


تحياتى

break يقول...

ELSHATER


شكرا ليك

وربنا يتقبل منا ومنكم

تحياتى

Sa3eD يقول...

allah elfkrah gameela awiiiiiii
bgd ana msh 3aref 2a2ol eh
bs bgd ana nefsi kol wa7d yklm nfsh showya y3rf en fi 7agat kteer lazem y`7irha
3la fekrah elsadaka ba2t 7aga nadra awiiiiiiiiii

نهى جمال يقول...

break

كويس إن نكلم نفسنا

بس وصلنا لحل علشان نتحد ؟
اتمنالك الوصول
واتمنيلي الوصول لأني
فقدتها فعلا

ولينا رب هوا الحل دايما

تحياتي لك ياجميلة

sanfora يقول...

امور اوى اوى يا سمر البوست ده وده مش رايى لوحدى فى ناس تانية قالتلى كده لما قراته وكانت عايزة ززززز المهم الناس فى الشهداء عندنا زى الفل

غير مسموح بالقراية او الرد غير لمرمر



sanfora

break يقول...

سعيد
ربنا يخليك
انت بتقول الصدقات بئت نادرة
كومى شاطر مجدى
تعالو كلمو سعيد بينده عليكو

انا بهدى النفوس

break يقول...

نهى جمال
اكيد مع الوقت هنتحد
و نحب بعض


تحياتى

break يقول...

سنفورة
سلميلى عليهم اوى وقوليلهم ززززززززززز
وانا عارفة انهم زى الفل
مكنتش انتى تبئى منهم

خطوة عزيزة يختى

MiraMar يقول...

ياحبيبتي
:)
قريت مره كده ان الواحد لما يكون زعلان من حد صاحبه اوي
يكتب جواب يعاتبه"بس ميبعتهوش":)و
بعدين يحط نفسه مكان الشخص التاني ويرد على الجواب بجواب تاني
ويحاول يدور على اعذار للشخص التاني
وبعدين يعمل نفسه عبيط ويقرا الجواب بتاع صاحبه الي اصلا صاحبه مبعتهوش:)
ويقول في ذات نفسيته يااااااااااااه
وأنا اللي كنت ظالمه
وتكتمل المنظومه ونتجنن رسمي
:)
وحشتيني

break يقول...

ميرامار
انا لسة شايفة ردك دلوقتى
معلش اسفة مش عارفةازاى مشفتش البوست منور
بس لو جيتى تردى على الجواب دا ملقيتيش مبررات خااااااالص
مهما حاولتى توجدى اعذار
اييييييييييييييييييييييه دنيا
خطوة عزيزة يا شابة
مش كنتى تقولى نفرشولك الارض ورد

ريا