انا عارف



انا عارف انى بحلم و الحلم جميل و بيحلالى
قال ايه قاعده جنبى و الناس شايفاكى و حسدانى
ماهو طبعا مانتى قمرى و نورى و ضلى و آمالى
و انا نفسى اقولك كده من زماان
انا كل ماغمض عينى الاقيكى جايه من بعيد
لابسه الفستان الابيض و المزيكا تقول و تعيد
و الاقيكى بتضحكيلى و بتقوليلى بقينا لبعض
و الاقى دقات قلبى من كتر الفرحة ثزيد
والاقى لمه واحلى دمعه من عيون فرحانه
ما خلاص العين هتنام بعد ليالى كتير سهرانه
و الف اورى الشبكة و دى ربكة ماكنت على بالى
و الاقى الناس بتغنى بصوت عاالي
اسم الله عليهم عينى عليهم ربنا يحميهم
و تملى دسته عيال بيتهم و تطلع عينيهم
و تيجى الناس تطل عليهم و يقولوا عقبالنا
مين يطول يعيش حقيقه فى زيها فى الجنه

هناك ١٦ تعليقًا:

Oss يقول...

والله انا كنت باعشق الاغنيه دى
حتى اكتر من تبات ونبات

بس انا شامم حاجه حلوه
:)
ماتغيبيش علينا

HaNoDa يقول...

سيدي يا سيدي ..

ايه الروقان ده كله ..؟؟

ربنا يوعدنا ان شاء الله ..

ملحوظه : انا بكتب الرد ده وفي مسامعي كتب كتاب في الجامع ,,

يعني عايشه اللحظه تمام ..

تسلم ايديكم يا بنات

blue-wave يقول...

ممممممممممممممممم
الف مبروك
بس لمين؟؟؟؟

Zika يقول...

اه صحيح انا كمان شامم ريحة حلوه
ومعازيم وبتاع
ياللا بالتوفيق
اه صحيح
فينكوا ؟
من زمان مانورتوناش
اظاهر ان الخدمه عندنا بقت مش تمام
تعالوا انتوا بس واحنا نغيرلكم فريق العمل كله
سلام

sa'7so'7te يقول...

oss
انتيمى اللدود
لا ماتشمش ..الاغنيه موضحة من بدايتها "انا عارف انى بحلم"
بس عادى انا بحب الاغنيه فقلا انزلها

sa'7so'7te يقول...

hanoda
ده روقان المذاكرة
اما عن كتب الكتاب اللى فالجامع فانا الصراحة 24 ساعه يا اما كتب كتاب يا اما اعلان عن حاله وفاه ..سبحان الله :)

sa'7so'7te يقول...

blue wave
الله يبارك فيك
لمحمود العسيلى
:)

sa'7so'7te يقول...

zika
يارب تشم يا زيكا لينا احنا السته

بس الصراحة مافيش حاجة
دى حاله روقان عاطفى بس

اما عن الخدمه فهى زى الفل طول عمرها
يمكن احنا اللى بأينا مش أدها
D:
احنا بس مكتئبين من الترم ده حبه:(

حسن حنفى يقول...

يااه حضرتك مش كتبتي من زمان الاغنيه جميله وملايه احاسيس وشعور :)
تحياتي .

Ma 3lina يقول...

luv that song very much ':)

missed ur posts alot

Unknown يقول...

الاغنية دى جامده

بس اكيد وراها حاجه

مش معقول هتكتبها كده لوحدك

اعترف ؟!!! فى ايه

ربنا ينولك اللى بالك يا بطل

ليك منى :)

ومعانا الاغنيه تانى لاحلى شاب

ربنا يوفقك

من بعيد ..بكتبلك

Zika يقول...

لا شدوا حيلكم بقي
عايزين نسمع اخبار كويسه
في الكليه طبعا
كله تقديرات كويسه ان شاء الله
امتياااااز

sa'7so'7te يقول...

حسن حنفى
نورت يافندم
هو بجد الاغنيه بتعبر عن حاجات كتيرة جمييله اوى فى احلام الواحد
$:$:$:

sa'7so'7te يقول...

ma 3alena
u "lighted" the blog
:D
ربنا يخليكى يا جميله..انا كمان بموت فالاغنيه دى..مع انها بتبين الواحد بنوته و كده..و انا ابعد حاجة عن البنوته

sa'7so'7te يقول...

البحث عن انا شىء جنونى
اولا منور المركب يافندم
ثانيا..و للأسف..انا بنت D:
ثالثا..هممم .. مش عارفه ايه السبب..بس تقدر تقول ان انا كنت محتاجة اسمع الاغنيع دى الفترة دى..بس يا سيدى
D:

sa'7so'7te يقول...

zika
ماتسمعش وحش يا زيكا
:)