تاج الروقان

التاج المصون دا جالى من العربى
وفى حاجة انا لقتنى مطولة فى اجابات التاج دا اوى غالبا لانى رايقة النهردة فمحدش يزهق واكيد اللى يهمه يقرا الاجابات هيقرأ للاخر
نيجى لأسألة التاج بئا
انت مين؟
بما انى لسة متفرجة على فيلم ظرف طارق النهردة
انسان..كائن حى يعيش ويتعايش
مين اكتر 6 اشخاص بتحبهم؟
السؤال دا صعب اوى انا الحمد لله بحب ناس كتير ..بحب كل الناس مدام معملوش حاجة وحشة فيا
انت سعيد؟
الحمد لله
لو اجتمعت انا وحسني مبارك في غرفة واحدة؟
بعد الشر بعد الشر يعنى مش هكلمه هشوف ورايا ايه وهعمله ..هيا ناقصة عطلة
لو معاك مليون ونص جنيه......تعمل بيهم ايه؟
مليون ونص بس؟!!
البخل حتى فى الاسئلة
 هتبرع بالنص مليون لصناع الحياة عشان شنطة رمضان واهى تبئا جت فوقتها
و هجيب عربية نسافر بيها احنا الخمسة طنطا بدل الشحططة فى المواصلات
والباقى بئا للى عايز مش هتأخر على حد بحاجة
بتحب مصر؟
ابزولوتلى
بتحب البنات؟
احم ..هوا الصراحة..هوا انا معروفة فى الجروب انى بحب البنات وبحب ابصلهم بس مش بعاكس :D
انت مسلم ؟
الحمد لله
ليه؟
عشان اهلى مسلمين طبعا..وبحمد ربنا على كدا الف مرة
مين اكتر شخصية ما تقدرش تستغنى عنها في حياتك؟وليه؟
اكتر شخصية مقدرش استغنى عنها طبعا هيا أمى..ليه دى بئا عايزة مليون بلوج اعد اكتب فيه
بس فى العادى انا مبستغناش عن حد بحبه بالساهل
ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه في حياتك؟واتصرفت ازاي؟
فى مواقف محرجة لما الواحد بيفتكرها بيضحك عليها وفى مواقف محرجة لما الواحد بيفتكرها بيبئا عايز يولع فنفسه
وانا فثانوية عامة كنت بخبى القصص بين الكتب عشان ماما تفتكرنى بذاكر ومرة كنت بقرأ ملف المستقبل وكانت قصة تخينة كدا وحطاها فوسط الكتاب وقفلته وهيا فى النص طبعا الكتاب مكنش مقفول وكان فى فراغ كبير فى النص وماما جت طلعت القصة من الكتاب وحطتها اودامى بكل هدوء على المكتب

- _-
ايه الأمنية اللي بتدعي ربنا دايما انه يحققها لك؟
اللهم لا تذهب قلبي الي شئ صرفته عنى
على حسب كل فترة بئا كمان
اه علطول بدعى كمان ان ربنا يرزقنى زوج صالح فاقرب وقت :D
تمرر التاج دة لمين؟
مصطفى
fasakonya
د/عمرو
hyperminds
د/رانيا
خراب يا دنيا عمار يا دماغى
سمسم
بيتنا القديم
كومى-شاطر -مجدى-سعي
د who i am
تحدييييث:افتكرت اكتر موقف احرجنى من كتر الاحراج كنت نسيته..كنت مع ماما فى المجلس الحسبى و كانو بيعاملو ماما بطريقة مش لذيذة ففضلت ماسكة نفسى ماسكة نفسى لحد ما فاض فيها وزودوها اوى رحت جاية مزعقة فى اللى كانت بتزعق ف ماما و هووووووووووب رحت جاية معيطة ف وسط كلامى ..مقولكوش كنت محرجة اد ايه ..ادى جزات اللى بيكتم فنفسه
break

هناك ١٥ تعليقًا:

kahramana يقول...

نص مليون جنيه للشنطة
طب يا رب يا بريك ربنا يرزقك 2 مليون

بالنسبة لموضوع القصة
الظاهر اننا كلنا كنا بنعمل كده
بس فى فرق بين حد ..... بيفقس نفسه
و حد ناصح بيعرف يخبيها

و بعدين بقة انتى مش بتبصى على البنات بس
احنا اصحابك و احنا اللى عارفين :)
اسكت يا لسانى

magdy يقول...

ياسمين عندها حق المفروض تخبى القصص كويس ولما يقع فى قيد المليون جنيه ونص متنسيناش بربع جنيه لبان شكلز حتى وياريت تعرفينا هما وقعوا عليكى فى
انهى مكان يمكن ربنا يكرم
وربنا يخليلك ممتك وميحرمكيش منها ابدا ابدا ابدا

بيتنا القديم يقول...

ضاكتورة
......
إجباتك دايماً في العضل

نصف صريحة ونصف واضحة ونصف بحبحة

بخصوص التدبيس في التاج

استني هفتح الشوباك

لحظة واحدة

.
.
.
.
.
رفعت ايدي اليك يااااااااااارب

حسبي الله ونعم الوكيل

تحياتي

break يقول...

kahramana

انسى خلاص السفر معانا فى العربية اللى هشرتيها من الفلوس
هنسفرك على رجلك

break يقول...

magdy
منا اتعلمت
بس الحمد لله دلوقتى مش محتاجة اخبى قصص
انا دخلت كلية يا ناااااااس

ميرسى يا دكتور

break يقول...

سمسم
سبحان الله لسة كنت عندك فى البلوج حالا
بدور على اجابات التاج :D
كلنا شوق سعادتك نشوف الاجابات


تحياتى

غير معرف يقول...

و بعدين بقة انتى مش بتبصى على البنات بس
احنا اصحابك و احنا اللى عارفين :)
اسكت يا لسانى
انتة بتسحو لبعض فى البوج
مينعش كدا التلميح دا
قولى اللى فيها على طول
اتكلم يا لسنهاوقول على المستخبى

break يقول...

مجهول
مش تعرفنا انت مين طيب !!
والله انا مش بعاكس بنات

انا تبت من ساعة ما دخلت الكلية دى:D

Trick يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Trick يقول...

مش تعرفنا انت مين طيب !!

سورى دلوقتى تقدرى تشوفى البروفيل

break يقول...

trick

تشرفنا يا فندم واهلا وسهلا
و رجعاء يعنى ..ان شاء الله حرتك تنورنا علطول

Unknown يقول...

ربنا يكملك بعقلك يا استاذة بريك هانم

break يقول...

the riddle

يارب
يكملنى ويكلمك سعادتك :)
لو كنت اعرف انك جاى كنت فرشتلك البلوج ورد

تحياتى

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

انا مش عارفة اقولك ايه بصراحة


ةاهو الموضوع يمشى وخلاص