مرمر

مرمر....بجد وحشتينى اوى ...البيت ملوش طعم من غيرك بجد
انا اسفة مكنش قصدى
مكنش قصدى اهملك اليومين الاخرانين...غصب عنى لو كنت اعرف انك هتزعلى كدا مكنتش سبتك..بس انا كنت زعلانة اوى
انا مش عارفة انتى متي ليه ...طبعا دا قضاء ربنا
بس لو كنتى متي من البرد _مع انى معتقدش _ زى ما بيقولو..فهيا غلطتى عشان مختش بالى منك فى الجو ده
ولو كان الموضوع نفسى فهيا بردو غلطتى لانى كنت حسة انك تعبانة مش حسة انا كنت متأكدة ..و معملتش حاجة كل اللى عملته انى قلت لماما انك شكلك تعبانة جت تروح ناحيتك طرتى دخلتى العش !!
مش عارفة انتى كنتى بتضحكى على نفسك ولا على ماما
ولا هوا عشان اسمك مرمر لازم تكونى كدا !!
بجد انا متضايقة اوى وزعلانة اوى وندمانة اوى و تعبانة اوى وز هقانة او ى و بحبك اوى و وحشتينى اوى
انا حبيتك اكتر لما سبتينى
بس هيفيد بايه !!!

مرمر هيا الصفرة اللى فى الصورة اللى فوق :(
و العصفور التانى دا كان اسمه صفصف
كان بيضرب مرمر قبل ما تموت بيوم وانا شفته بس مجاش فبالى انه ممكن يموتها فى الاخر
او الله اعلم مش عايزة اظلمه ممكن ميكونش هوا اللى موتها
المهم ان مرمر ماتت فى الاخر
break

هناك ٢٣ تعليقًا:

WhiSpeR يقول...

:(
الله يرحمها
أنا كنت قربت أعيط
ربي سمك أسهل يا بنتي
:D

نهى جمال يقول...

الله يرحمها

اهي ارتاحت مننا

تصدقي أحيانا مبنعرفش قد ايه اللي بيحبونا بيعزونا

وبنكتشف قد ايه بنحبهم ومحتاجينلهم بعد فقدهم


ومتربيش حاجة احسن

ارتباطنا بالأشياء والناس بيوجع

فكفاية علينا الناس

mohamed يقول...

زمان وانا صغير كان عندي عصافير

وكان عدي سمك
السمك واحد قريبي خده
والعصافير مش فاكر راحت فين

معلش ربنا يعوضك عم مرمر

sa'7so'7te يقول...

معلش يا بريك
بس فكى بأه
انا قلتلك نعمل عزا فى الكلية امبارح و اهو يبقى على مرمر و على العقاقير بس انتو خفتوا نفول على العقاقير
ما كنتوش عارفين انها مش محتاجة تفويل

وانا صغيرة كان عندنا عصفورتين واحدة طارت و صعب علينا جوزها قلنا نطيره
وعينك ما تشوف الا النور لان العصافير المصرى بتاعتنا كان بهدلت بكرامته الارض من اول ريشة طلعها من البلكونة اكنهم اول مرة يشوفوا كنتوش بلغة كنافة

المهم البقاء لله فى مرمر و فى العقاقير ):

بيتنا القديم يقول...

ضكتورة
......
ايييييييييييييييييه..قطيعة..محدش

بيكولها بالساهل

نسأل الله ان يعوضك خيراً من مرمر

وان يرزق آل صوصو الصبر والسلوان

قهوة سادة هنا يابني!

تحياتي

ويجعلوبالصبر عاااااااااااااااامر

break يقول...

WHISPER
بس احنا مربيين سمك فعلا
اربع سمكات على زوزو و نودى و ياسو و بزموت

ربنا يخليهملى

break يقول...

نهى جمال

احنا جبنا عصفورتين بدالهم
بس مش عارفة احبهم

ارتباطنا بالأشياء والناس بيوجع"

فكفاية علينا الناس "

:(

break يقول...

mohamed
و يعوض عليك انت كمان
حد يتخلى عن عصافيره وسمكه!!

break يقول...

sa5so5te
انا كنت حسة ان موت مرمر فال وحش اصلا
قبل العقاقير بيوم
يلا حصل خير
اهى مادة و هتعدى يا متعديش

break يقول...

سمسم
:(((((((((((


ميرسى عالقهوة
منجلكش فحاجة وحشة

loza يقول...

متزعليش يا ميرو
نصيبها كده
وبعدين العصافير الجداد لذاذ قووووووووى والله
واحلى من مرمر وصفصف

وربنا يخلى لك ياسو ونودى وظوظو وبزموت:D

iman يقول...

معلش يا بريك يمكن كانت تعبانة...متجيبي قطة
انا كمان عندي عصفور بقالي فترة مش بيغني وخايفةيكون تعبان هو كمان
يلا ربنا يعوض عليكي

break يقول...

loza
انتى هنا يا بت
خشى ابعتيلى الصور بدل ما اتصل اهزقك

العصافير الجداد مش احلى من صفصف و مرمر ولا حاجة

break يقول...

iman
اكيد زعلان عشان عصفور بس
ولا هوا عنده عصفوراية؟

ربنا يخليهولك

ان شاء الله القطة جاية فى الطريق

تحياتى

Unknown يقول...

فكرتيني بحكاية السمكة البربتقالية

-_-

break يقول...

dr/amr
ايه حكاية السمكة البرتقالية ؟

Unknown يقول...

@break
السمكة البرتقالية دي حكايتها حكاية
http://hyperminds.blogspot.com/2006/11/blog-post.html

kahramana يقول...

متزعليش يا مرمر
العصافير الجداد حلوين بجد ارق من القدام
و بعدين كفاية انهم مش بيضربوا بعض
العصفورة مسيطرة على الموقف

و حلوة اوى حكاية السمكة البرتغالية بتاع دكتر عمرو

break يقول...

dr\amr
لذيذة اوى الحكاية
انا دلوقتى فهمت ليه السمك ساعات بيتخانق مع بعضه

:( مش هنسى احطلهم الاكل تانى

break يقول...

kahramana
محدش يقول العصافير الجداد احلى من الاودام لحسن ازعل منه بجد

مرمر وصفصف كانو احلى

catroz يقول...

كان عندى سمكه
و ماتت

..:(

break يقول...

catroz

افهم من كدا انك بتفولى على سمكاتى


ربنا يخليهملى


تحياتى

Unknown يقول...

الله يرحمهم ياسمورة مش تزعلى




تحياتى