سبع سبعات سخسوختى

ايه ده ايه ده
البلوج نور كده ليه..اكيد عشان دخلته..يا جماعه كفايه تسقيف اخجلتم تواضعنا..:) :)
انا بقالى سنة بحاول ادخل البلوج..و زى ما يكون معمولى عمل..كل ما اقعد على الكمبيوتر يا يبوظ يا النت يفصل
و ادخل الاقى عليا تاج
حسبى الله و نعم الوكيل
يلا استعنا على الشقا بالله على راى ياسمين
سبع حاجات نفسى اعملهم
1-رمضان اللى جاى ده اطلع منه ربنا غفرلى..يارب
2-أتخطب..و مش عاوزة تعليق
3-طولى يزيد عشرة سم بس..انا مش طماعه
4-ابقى فى جسم نيللى كريم..لا لا مش باربى
5-الكليه بتاعتنا دى تطلع بفايده
6-ماما ترضى عنى حبه
7-نفسى ابقى هاديه و رقيقه..اعرف افكر فى الكلام قبل ما أفوله..يعنى

سبع حاجات معرفتش اعملهم
السبع حاجات الى فوق :) :)

سبع حاجات بقولهم دايما
1- بجد
2-اصلا
3-اتهيالى
4-ماشى؟..او فاهمه؟
5-يخرب بيتك
6-what ever
7- even

سبع مشاكل الفلوس تحلها
نجيب انا و العيال عربيه لينا نخرج بيها و نروح الكليه بيها
نغير الشقه بتاعتنا
الباقى مش مشاكل الباقى رفاهيات :) :)

سبع اماكن بحب اروحها
همممممم
بحب اروح اسكندريه..فيه لسان هناك كنا بنقعد عليه احنا و العيال و ماحدش شايفنا..بجد ده احلى مكان
بحب اروح مطرووح مووت
بحب اروح الكليه ..بس من غير مذاكرة
بحب اروح السينما مع العيال
بحب اروح سفارى
بحب البيت جدا..فيه ايام ببقى عاوزة بس اقعد فى البيت منعزله عن اى حد
بحب اروح بلوجات ناس معينه

سبع اشخاص بحبهم غير بابا و ماما و اخواتى اللى بحبهم جدا
سمسم
يمنى بنت خالتى
ياسين ابن خالتى
ريم صاحبتى
ابو العيال
جدو الله يرحمه..و احمد الله يرحمه

اما عن سمر و ياسمبن و مى و نورا و هند..ف.همممممم..انتوا قلتوا ما اقولش اخواتى

سبع حاجات بحبهم اوى
1-ميكس بالشكولاته
2-الشيكولاته..خصوصا سنيكرز
3-اسمع انغام او سعاد ماسى
4-انام فى السرير فى الضلمه و اغمض عينى و اتخيل اى حاجة
5-حبيبه..و دى عروسه بحبها اوى
6-اقعد قدام فيلم اجنبى كويس
7-ارغى مع اى حد بحبه

سبع بلوجات بفتحها اول ما ابقى اونلاين
غنيم
ايمان بين ااسطور
بيتنا القديم
no use
واحدة مفروسه
كده الاسكندرانى
سفاح كرموز
المخرج
me talking to my sweet noteلما كان لسه ياسين بيكتب فيه

يا خراشى..كل ده تااج..انا ايدى هتتخلع :'(

rara

الحق بأه اقرا ردود كهرمانة و سنفورة



هناك ٢٤ تعليقًا:

Mr.Shad. يقول...

BEMA EN DA BLOG EL RA5AMA EL 2AWAL 3AL 3ALAM . . FAHO BEMA 2ENE ANA DAMANT EL MARKAZ EL 2AWAL . . FAHO EL COMMENT EL ASLY MESH NOW BA2A
:d:D

Mr.Shad. يقول...

e7em ,,,boso howa el moshkela n el net ( zebala )awi hena . . fa ar5am men el blog da :D:D:D . . . So . . lazm 2a3mel el comment now . . .w bema ene lazm 2ara5em . .


mana 3aref kol da ya sa5so5te. . bey2olo 3aleke laz2a feya toul el yoom

حسن حنفى يقول...

ان شاء الله يتحقق كل اللي في نفسك

تقبلي مروري

Zika يقول...

بصي انا شكلي هخلع من التاج ده
ده فيه تسييح جامد كده

Mero.. يقول...

ياه
هههههه
انا شكلي هخش كل تاج اقول ان انا فرحان باجابتكم برضه..
ربنا يخليكوا لبعض ويحققلك كل امانيكي يارب...

الفراشة الصغيرة يقول...

ههههههههههههههه
تحفه يا سخسوخه
بس بجد رودودك عسوله زيك

حسن حنفى يقول...

حضرتك ليكي تااااااج عندي

هههههه

لو حضرتك مش حلتيه قبل كده ممكن تحلييييييييه

Oss يقول...

عااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا من السبع بلوجات
عاااااااااااااااااااااااااااااااا
انا بجد هاعيط من الفرحه
ربنا يخليكى يا سخسوختى ويحققلك السبع حاجات اللى انتى عايزاهم ويخليلك اللى بتحبيهم
بس بجد والله انا فرحان قوى
:)
:)

صحيح
بتحبى الشوكولاته
بردو بلديات

وعجبنى قوى ردك بتاع
"اما عن سمر و ياسمبن و مى و نورا و هند..ف.همممممم..انتوا قلتوا ما اقولش اخواتى"
رد ذكى وخبيث
;)

تحياتى

Ma7moud So3ody يقول...

مدونتكم وحشتني جدااااااااااا
جدااااااااا
جداااااااا

يارب تكونوا كلكم بخير
اعذروني انا مشغول جدا جدا اليومين دول

تحياتي

سعودي

حسن حنفى يقول...

ازاي اشرح الريدر بيتعمل ازااااي

هنا في المدونه؟

:s

؟؟؟؟؟؟

sheva_hassan@yahoo.com

Unknown يقول...

اجاباتك حلوة خالص
تلقائيةوشقية
وربنا يحقق لك كل اللى تتمنية

sa'7so'7te يقول...

shady noga
walaaa..ana laz2a yalaa...tab wallahe mashe..hat yala elrob3 gneh ele 3alek

sa'7so'7te يقول...

حسن حنفى
يااارب آمين
و سعدت بمرورك
و ميرسي على التاج انا هروح اشوفه اهو
اما عن الريدر فانا مافهمتش قصد حضرتك ايه بالضبط

sa'7so'7te يقول...

oss
هههههههه
خضتنى بصوتك ده
و بعدين انت مش فاكر ان انا قلتلك انك اكتر حد بتفكرنى بيا (;
اما عن ردى على العيال..فانا قلت اخليهم يستحلفولى الاول و بعدين يهبطوا على مافيش :)

منور يا اس

sa'7so'7te يقول...

zika
كتفوووووووه
تأيه؟ سمعنى كده تانى
اصلا بيتهيألى سمعتك بتقول تخلع
انت يابنى فاهم دخول المركب زى خروجه

يلا يابنى جاوب على التاج ربنا يخليك لقرايبك يا حبيبى

ده بيقول يخلع!!!!!

sa'7so'7te يقول...

mero
منور المركب يا ميرو باشا
حاجة ساقعه هنا ياااض للباشا

مرورك ده غالى علينا اوى
و ردك اغلى..بحوالى نص جنيه بس ده سب حاله البورصه
:)

sa'7so'7te يقول...

فراشتى الصغنتته
بجد ليكى وحشه..انا عارفه ان انا اللى بغيب كتيييير اوى بس و الله النت لما بيجى بعمله عيد

و متشكرين يافندم على كلامك الجميل ده

sa'7so'7te يقول...

سعودى
انت اللى وحشتنا جدااااا
بس مشغول بأيه يافندم..انت معاهم فى شغل الساحل ده ولا ايه؟
:D

sa'7so'7te يقول...

نهر الحب
حلوة الصورة بتاعتك اوى اوى
:)
انا شكلى هسرقها
:)
ميرسي كتير على الكلام الجميل داهوة
و ياارب تتحقق كل الامانى ليا و للكل

الضاحكون يقول...

يعني الواحد يتصل بسبع سبعات و يدخل المسابقة
و لا كلمة السر سبع سبعات؟؟؟
و سبع صنايع و البخت ضايع؟؟
ولا ده السبوع بتاع الواد سبعاوي اخو البت سخسوخة؟؟؟ههههههه
ولا ديه نمرة تليفون سخسوختي...هههههه
طيب و العربيه اللى عاوزه تجبيها 7 راكب
ههههههههههه
دمك خفيف اوي فى الرد على التاج ال7

فكرتيني بمنيو الخمسة
ههههههههههههه
تحياتي

ghoneem يقول...

سخسوختي

أنا بقالي 3 أيام عندي برد ومش بدخل ع النت ,,,واضح اني كنت حاسس بالمفاجأة الجامدة جدا اللي انت عاملاهالي ...
مصدوم بجد وشكلي كدة البرد هيرجع تاني وكدة مش كويس خالص
:)

مش عارف والله أعلق بس هحاول أمسك نفسي كدة وأدخل ف الموضوع
ها
نشوف سخسوختي كاتبة ايه ف السبعة
السبع حاجات اللي نفسك تعمليهم
يارب تحققي كل أمانيك وربنا يرضي عنك وماما كمان ترضي عنك وتبقي في أجمل وأحسن صورة ويصبح مستقبلك بعد الكلية متميز وترزقي بالزوج الصالح ....آمين آمين آمين

السبع حاجات اللي معرفتيش تعمليهم
الدعاء الدعاء ...له مفعول السحر استعيني بالدعاء والنتيجة ستكون مبهرة

سبع حاجات بقولهم دايماً
ونسيتي ها ها ها ها ها ها

سبع مشاكل تحلها الفلوس
سبع أماكن تحبي تروحيهم
كله العيال العيال ....يا بختكم ببعض ربنا يديم بينكم الحب والاحترام

سبع أشخاص بحبهم غير بابا وماما
ردك جميل أوي وبالذات خامس سطر عيني زغللت وأنا بقراه
thx

سبع حاجات بحبهم أوي
هكتب السبعة دول عندي علي فكرة وأنا برد علي التاج ...وبالذات حبيبة اللي هية العروسة

سبع بلوجات
طبعاً بتنورينا وبتنوري كل بلوج بتشرفيه بزيارتك ودايماً بنستناكي وبنستني هزارك انت والستة وبجد فرحان بمعرفة مدونتكم جدا جدا
ردودك جميلة يا سخسوختي ربنا يوفقك ويحققلك كل أحلامك ونسمع عنك انت والستة كل خير

تحياتي وطولت عليكي بس دي عادتي عند الستة ...بتكلم براحتي

بالتوفيق......
thx

نـــــــور يقول...

ماشاء الله ردودك حلوة أوي بردو

كل كلامكم احلى من بعض

وكل مرة بدخل هنا بحس بحبكم لبعض اكتر واكتر .. ربنا يكرمكم كلكم يارب

ويحقق امنياتك يارب ..

تحياتي ..

غير معرف يقول...

همممممم مخطرش فى بالي ابدا ان مشكلة المدونة الجماعية هتكون فى التاج اللى زي ده مثلا .. كل واحدة منكم لازم ترد عليه يبقى ست ردود كلهم عن التاج .. ما علينا .. لذيذة المدونة و فيها روح خفيفة .. بتفكرني بأيام الكلية و المدرجات .. كتروا من الصور بتاعة الكلية شوية ربنا يكرمكم لان الواحد من ساعة ما اتخرج و الدنيا اخدته مراحش هناك خالص ..

د.محمد حسن

غير معرف يقول...

همممممم مخطرش فى بالي ابدا ان مشكلة المدونة الجماعية هتكون فى التاج اللى زي ده مثلا .. كل واحدة منكم لازم ترد عليه يبقى ست ردود كلهم عن التاج .. ما علينا .. لذيذة المدونة و فيها روح خفيفة .. بتفكرني بأيام الكلية و المدرجات .. كتروا من الصور بتاعة الكلية شوية ربنا يكرمكم لان الواحد من ساعة ما اتخرج و الدنيا اخدته مراحش هناك خالص .. يا ترى مين العميد دلوقت .. لسة د.مختار ؟

د.محمد حسن