سبع سبعات سنفورة


و تانى فرد من الستة هيجاوب التاج النهردة هو سنفورة

بنعتذر عن التأخير يومين و دا لأن سخسوختى الكمبيوتر بتاعها ضرب و معرفتش تنزل

ونسكمل مع سنفورة

سبع حاجات نفسى اعملهم

1- اخس 4 ك

2- اكل رز بالخلطة معاه فراخ مشوية وبعدين لقمة القاضى

3- بما انها امنيات يبقى نفسى اشترى عربية بورش و اطلع بيها القمر

4-اعمل شريط كاسيت يكسر الدنيا مع العلم انا اخرى اسمه و بالعافية كمان

5- هموت اوى بقى و ابقى بعرف اعمل رز بالخلطة اقدر اكله كل يوم

7- نفسى اوصل لسر عمايل الرز بالخلطة


سبع حاجات معرفتش اعملهم

1-معرفتش لحد دلوقتى اخس 4 ك

2- معرفتش اتعلم الرز بالخلطة بس اشتريت لقمت القاضى و كلت فراخ

3- معرفتش اوصل للمعرض اللى اشترى منه البورش فاتجهت الى نوع اخر من البورش

4-معرفتش اكمل باقى السبع حاجات عشان انا مجربتش اعمل حاجات عشان محققهاش


سبع حاجات بقولهم دايما

1- ماشى بعد كل كلمة و دى اتعلمتها من سخسوختى

2- it's ok و دى بقى نفسى ابطلها او فهمت

3- فاهمنى و بكون مقلتش حاجة

4- عاوز و الناس كلها طلعت بتقول عايز

5-الو و باى باى

6-مافيش حاجة تانية الباقى كله حركات معرفتش اكتبها


سبع مشكلات فى حياتك تحلهم الفلوس

1- العربية البورش

بيتهيألى معنديش مشكلة تانية لانى اتسم بتمام القناعة و بصراحة كمان ايدى و جعتنى



سبع أماكن بحبها

1- شط البوريفاج فى اسكندرية

2- بيتنا القديم فى البلد

3 بلكونة جيرانا و بلكونة واحدة من قرايبنا

4- اوضتى القديمة

5 بس بحب اكتر اوضة اختى عشان اضايقها

6- حمام كليوباترا فى مطروح (اخر صخرة قبل ما تقع فى البحر)

7- كاريزما قبل ما يقفل



سبع اشخاص بحبهم غير بابا و ماما وا خواتى

1- اصحابى الخمسة اللى انتوا عارفينهم

سمر مى ياسمين سارة نورا

بحب نفسى اوى كمان قد الدنيا كلها

لو فى شخصيات تاريخية يبقى اكيد

سيدنا عمر بن الخطاب سعيد اليد بدير

اخر واحد بقى د/مصطفى محمود


سبع حاجات بحبهم اوى

1- الكرسى الهزاز بتاعى

2- المراية بتاعتى

3 شيكولاتة سنكرس

4 ميجا بالشيكولاتة او اى حاجة كلها شوكولاتة

5 كتاب خطاب الى رجل ميت

6 بروزا كان جايلى هدية من حد بحبه اوى

7 العربيات اوى بكل انواعها


وبلوجنا طبعا اول حاجة
اخر سؤال
اللى هو اول بلوج بتفتحه اول ما بتدخل اون لاين
سنفورة مش هتجاوب عليها دا لانها معندهاش نت و نادرا ما بتدخل ف متعرفش بلوج معين
ان شاء الله عن قريب هتنور النت كله

كان معكم سنفورة
طبعا بنعتذر مقدما ان سنفورة مش هتعرف ترد على حد لانها معندهاش نت فى البيت لحد ما التكنولوجيا توصلهم
وكهرمانة هترد ان شاء الله طبعا على الناس بس كمان يومين ان شاء الله
طبعا مش محتاجين نقول تانى ان التاج دا مبعوت للكل
بمعنى اى حد يقراه ف هو كانه مبعوتله

هناك ٩ تعليقات:

نـــــــور يقول...

هييييييييييه

اول تعليق :)

اجاباتك جميلة.. بس ايه حكاية الرز بخلطة!

اقولك المقادير؟ بنعمله حلو اوي .. اتفضلي عندنا

:)

Mero.. يقول...

اجابات ظريفة بجد ما شاء الله
بس بغض النظر عن اني مستغرب ان فيه بنات بتحب العربيات بالشكل دا..هيا ايه مشكلة الرز بالخلطة بالضبط..لو فعلا مشكلة انا والدتي بتعمل أحسن رز بالخلطة سمع عنه العالم المتحضر..يعني بيتطلب منها مخصوص في المناسبات..بس بصراحة مش عارف ايه السر برضه..لانها مش عايزة تقولي انا فضلا عن اي حد ..:)
تاجك دمه خفيف اوي
ربنا يحفظك ..

safa7_karmooz يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههه

بس حاسس انها جاوبت عالبوست تأدية واجب ليس الا

بس كلمونى حبة عن الرز اللى بالخلطة اللى عاملها هوس :D

Oss يقول...

سنيكرز
وشوكولاته
يعنى بلدياتى
:)

إجاباتك جميله
تحياتى

Zika يقول...

صباح التهييس
ايه الاجابات دي
حد يهزر في التاج بارضه
ههههههههههه
اجاباتك حلوه
وبالنسبه للرز بالخلطه
ممكن ابقي اسالك علي الحوار ده اصل انا بتنيل باكله كل كام يوم لما كرهت الرز ذات نفسه

Zika يقول...

اه صحيح انا عايز عربيه بورش انا كما
وفيه حل اننا نجيب عربيه بورش
ندخل شركه انا وانتي في واحده
بس لازم نكون شغالين شغلانه بتجيب فلوس بورش
يعني انا بفكر اعمل مشروع وهبقي اضمك معايا
ناوي اعمل عصابه تهريب شوكولاته وميكس شوكولاته
بس في السر طبعا عشان ما يتقبضش علينا وكلمة السر " بلحه " عشان ماحدش ياخد باله:P

الفراشة الصغيرة يقول...

وانا اقول انا وسنفورة متفقين ليه على طول الخط
اتاريكى بتحبى الشكولاته زى
بس انا للاسف
مش بتخنى ولا بتاثر فيا اصلا
معندكيش وصفه تتخنى

غير معرف يقول...

بسم الل الرحمن الرحيم
العبدلله صيدلي مطحون في كلية صيدلة جامعة سيناء ورايح سنة تالتة
يصراحة انا طول عمري بيقولي عليا اني ذكي جدا بس المشكلة اني مكنتش لاقي فرصة علشان اعبر فيها عني نفسي
في يون من الايام الخوالي ذهبت الي العم جوجل وكتبت :صيدلي مطحون: وذلك بعد امتحان العقاقير:قصدي العصافير:المهم
لقيت مدونة اسمها يوميات صيدلي مطحون
منها جيت علي الستة بتوع صيدلة
.................................
لقيت اول مرة في حياتي شباب بيفكر زي
وانا كمنت في غاية الدهشة كمان لم عرفت انهم كمان بنات ............
معقول في بنات في مصر بتفكر بالطريقة دي
انا معجب بيكم
وحنا ممكن نعمل منتدي مع بعض
نعبر فية عن ذاتنا
www.ipharma.yoo7.com

Abd-Alrahman يقول...

بجد اجاباتك حلوة اوي
ههههههههه
ضحكتي كتير

انا بقالي كتير اوي بعيد عن التدوين
وبعيد عن النت
بس برضة لسة مدونتكوا فيها روح الجماعة بتعجبني اوي اوي

تحياتي ليكوا
اتمني انكوا تزوروني في مدونتي

تحياتي

الصيدلي المطحون