عندما تحتاج لالم يحيك



عندما تشناق لجرح يكويك
عندما تحتاج لالم يحيك
فلا تجور على نفسك
انظر حولك وتجاهل ما فيك


عندما تتذكر ماض يؤذيك
يبعدك عن نفسك يضنيك
فلتتجاهله
ولتجعل مستقبلك ترياق يشفيك

عندما تجد العالم حولك يرثيك

وكلامه صوط يؤذيك

ارحل

فرحيلك اجابه تنجيك



عندما تجد البسمه جهد يشقيك
والضحك دموع تغريك
ابكى
فدموعك خل يواسيك
....................
loza

هناك ٢٥ تعليقًا:

Ma7moud So3ody يقول...

WOW
fantastic post
ايه الجموديه دي
بجد بجد اكتر من رائعه
تحياتي

sa'7so'7te يقول...

ماشى يا لوزة هانم هنعديهالك المرة دى
و نسيبك تكتبى بوست قديم بس مراعاة للتدبيسه اللى دبسناهالك
و انتى عارفة رايى فيها
جامدة اخر حاجة

Amr Ahmed يقول...

خير الكلام ما قل ودل

روعة

غير معرف يقول...

حقيقي مش هقول غير تحفه تحفه تحفه
(اقتباس سخسوختي):D
جامده اخر حاجه
تحفه تحفه تحفه
elshater

Mr.Shad. يقول...

masha2alah ya loza .. gamda awiii

keep it up

rack-yourminds يقول...

جميله كلماتك

تسلم ايدك

تحياتي وسلامي

بيتنا القديم يقول...

مش عارف اعلق..!!
فيا حاجه غلط من جملة عيوبي يعني..!!
انه عندما يروق لي نص اجد اني سأفسده بالتعليق
فأكتفي بالتأمل وتبادل الابتسامه مع معانيه..!!
(:
رائعة
دمت كذلك
انت وباقي اعضاء السلخانة الطبية..!!
(:

Abd-Alrahman يقول...

لوزة
اية الكلام الجامد دة بجد عجبني جدا البوست
انتي هايلة يا قمر يخرب عقلك مكنتش اعرف ان موهبتك فظيعو للدرجة دي ؟؟
بس علي فكرة انا زعلان منكوا انتوا الستةيالي بتنسوا صحابكوا
وكتبت كدة في الكومنت بتاعي في المدونة بتاعتي ولا حد حتي قالي معلش
بس انا بقي هطلع احسن منكوا وهزوركوا تاني اهه

بجد كلمات رائعة يا لوزة يا ريت ما تغيبيش علينا بيها كتير
وعلي العموم انا كنت اول تعليق علي السلايد بتاعكوا ؟؟
اي خدمة
الصيدلي المطحون

magdy يقول...

الكلام اللى اتكتب فى الردود اللى قبلى
تكفى ومش هقدر اقول اكتر من اللى اتقال
بس طلب صغير
ياريت ياريت تكتبى كمان

الســـاحر يقول...

على فكره احنا صيدليه ذى بعض
وانتى على فكره موضوعك هايل البدايه اللى فيه هايله جدا جدا
عجبنى اوى الابيات اللى فى البدايه رغم مافيها من حزن
وتدل على ان اللى كاتبهم حساس اوى
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

loza يقول...

محمود سعودى

@fantastic post

اهيه ..!؟

@ايه الجموديه دي
جايز من السقعه الى احنا فيها D:

@بجد بجد اكتر من رائعه
اعتبر ده نقد ..!؟

@تحياتى
تقبلتو D:

loza يقول...

ظوظو

@ماشى يا لوزة هانم هنعديهالك المرة دى
و نسيبك تكتبى بوست قديم بس مراعاة للتدبيسه اللى دبسناهالك

انا اول مره انزله على البلوج D:
وبعدين انتو هتتأمروا

loza يقول...

عمرو احمد

خير الكلام ما قل ودل

ربنا يخليك D:

لا بجد نورت البلوج

loza يقول...

شاطر

@حقيقي مش هقول غير تحفه تحفه تحفه
وانا مش هقول غير ميرسى ميرسى ميرسى D:

@جامده اخر حاجه
تحفه تحفه تحفه

ميرسى جدااا يا شاطر على التشجيع ده كله
المنتخب لو شافك مش هيفرط فيك D:

loza يقول...

شادى عسليه

@masha2alah ya loza .. gamda awiii

keep it up

ربنا يخليك يا شادى
بس يارب تكون فهمتها المره دىD:

loza يقول...

راك يور ميند

@جميله كلماتك
تسلم ايدك

ميرسى جدااا والحمد لله انها عجبت حضرتك

@تحياتي وسلامي
تقبلتو D:

loza يقول...

سمسم

@مش عارف اعلق..!!
فيا حاجه غلط من جملة عيوبي يعني..!!
انه عندما يروق لي نص اجد اني سأفسده بالتعليق
فأكتفي بالتأمل وتبادل الابتسامه مع معانيه..!!
(:

لو كان كده معلش
D:

@رائعة
ميرسى جدااا يا سمسم
كفايه انها عجبتك

@دمت كذلك
انت وباقي اعضاء السلخانة الطبية..!!
(:

D:
لو محتاجين اى مساعده فاحنا قافلين النهارده

loza يقول...

د.اون لين

@اية الكلام الجامد دة بجد عجبني جدا البوست
بجد..!؟
لو كده يبقى الحمد لله

@مكنتش اعرف ان موهبتك فظيعو للدرجة دي ؟؟

مش اوى كده

@بس علي فكرة انا زعلان منكوا انتوا الستةيالي بتنسوا صحابكوا
وكتبت كدة في الكومنت بتاعي في المدونة بتاعتي ولا حد حتي قالي معلش
بس انا بقي هطلع احسن منكوا وهزوركوا تاني اهه


معلش اعذرنا بجد بس احنا بجد مشغولين جداااا وفاتحين البلوج بالعافيه

@ ريت ما تغيبيش علينا بيها كتير
انا متدبسه فى 3 بوستات ورا بعض :S

@وعلي العموم انا كنت اول تعليق علي السلايد بتاعكوا ؟؟


يارب دايمااااااا

loza يقول...

زيكا

@10/10

نجمتين ومنتاز D:

loza يقول...

مجدى


@بس طلب صغير
ياريت ياريت تكتبى كمان

كمان D:

اى طلب تانى قول احنا اخوات

بجد يا مجدى ميرسى جدااا على ردك
بس انا كده هصدق

loza يقول...

الساحر

@على فكره احنا صيدليه ذى بعض

فلتنتنضموا الى مهاريس صيدله D:

@وانتى على فكره موضوعك هايل البدايه اللى فيه هايله جدا جدا
ميرسى جداااا
ربنا يخليك

@عجبنى اوى الابيات اللى فى البدايه رغم مافيها من حزن

طيب الحمد لله انها عجبت حضرتك

Solo يقول...

جميلة جدا الكلمات
تحياتي

اللهو الخفى يقول...

الله مافيش اجمل من كلمة الله تقال
بجد جميل جدا لدرجة اني حاسس كانه سحر
مش قادر افوق منه
دمتي و دام سحر كلماتك

iman يقول...

لووووووووووووووووووووووووووزة

إبداع روعة تحفة

بجد بجد حبيتها اوي

سلمت الانامل

ghoneem يقول...

تمام تمام حاجة جميلة والله وكلام معبر وبيوصل بسهولة احسن حاجة فيه انه سهل ربنا يوفقك انت والستة وتفضلو ستة ف عين الحسود """"""