السعادة من وجهة نظر أخرى

استيقظت من نومها ..نظرت الى جانبها..حاولت أن تبتسم له..لم تستطع...لا تقوى على الابتسام بدونه..ف هو صديقها و حبيبها و مسليها


هو قلمها السحرى


ذهبت امام المراة و رسمت ابتسامة على وجهها ..ابتسامة تستمر معها لباقى اليوم


أخذت ترقص مع قلمها على أنغام الموسيقى وهو يرسم دوائر ملونة حولهم


أخذت تسطر مواصفات فتى أحلامها..فخرج لها من سطورها مجسدا


الى ان حان وقت النوم


أغلقت الكتاب


محت الدوائر الملونة


مسحت الابتسامة


ذهبت الى السرير تستعد ل يوم اخر ملىء بالمفاجأت !!

Break

هناك ٣٤ تعليقًا:

mohamed يقول...

أنا بصقف أهو ...

هايل بجد يا بريك :)

break يقول...

mohamed


ايه دا بجد !

ميرسى على المجاملة

جيفارا المصري يقول...

موضوع جميل
و الاجمل في هذه المدونة فكرةالتدوين الجماعي

بالتوفيق يا شباب

Zika يقول...

انا كمان بصقف زي اول تعليق بالظبط
مش عارف فيه حاجه غريبه كده في القصه دي ... زي ما اكون اعرف مين البنت اللي جوا القصة
بقولك ايه هي لازم تبقي بنت يعني
مابنفعش تمشي الاتنين :)
اه صحيح الصور كمان حلوه وخصوصا اول صوره فوق .. ابقي فكريني اسرقها منكوا

ghoneem يقول...

بريك

انا طبعاً مش هتريق عليكي لأني شايف البوست هايل

كمان انا مش بعرف اتريق!!!!!!
الصراحة راحة

البوست جميل جداً بحب انا الخلاصة والكلام المعبر اللي بيوصل القلب علي طول
وبحب الورق الشفاف بردو علي فكرة يعني

شكراً لمروركم وهزاركم اللي بيعجبني والله ومش بزعل منكم نهااااااااااااااااااااااائي

تحياتي للستة

بالتوفيق......

break يقول...

جيفارا المصرى


يا اهلا يا اهلا
تشرفنا

بالنسبة لينا
اتفضلنا كلنا منغلاش عليك

break يقول...

zika


مش عارفة اعمل ايه من كتر الجمهور المشجعين

:D
هو انا عملتها بنت بس بحكم الصور

بس يعنى مفيش مشكلة خالص يا فندم

بالنسبة للصورة
تدفع كام؟

break يقول...

GHONEEM


ايه دا
الواحد ممكن يستغل حكاية انك مش بتعرف تتريق دى جامد :d
انا بعد ما كتبت الرد خفت لا تزعل ولا حاجة
خصوصا انى مقلتش اى حاجة تانية
بس انت قلبك كبيييييييييييييير
يساع العيال
طبعا بئا مش أب
ألا اخبارهم ايه صحيح؟

يارب تكون المصاصات عجبتهم

•·.·´¯`·.·•¥Ä$$ìeÑ•·.·´¯`·.·• يقول...

GoD!!!0_0
begad Brilliant w el Pics.mashya ma3a el kalam sa7 100%
el wa7ed walahy mesh 3aref ye2ol eh tany Post me3adeee!!
masha2alah 3aleke ya Break
KeeptheGodamngr8work

maha zein يقول...

حلوة اوي الصورة الي فيها البنت بتحضن فارس احلامها دي
يا تري لقيتي الصورة فصيغتي قصتك عليها الاول ولا العكس
بس بجد برافو
وبعدين بقه مش عوزاكي تتشائمي من الدراسة من دلوقت انتي لسة صغيرة
مرسي علي تعلليقكك عندي
وانا رضيت عموما عليه

iman يقول...

تحفة وروعة وابداع

اي الجمال ده

صباح النور يا قمر

الفراشة الصغيرة يقول...

بريك حلو موووووووووووووووت
بجد ما شاء الله
حسيت فى فيه اختلاف وفكر جديد
وحلو قوى تعبير ذهبت الى سريرتستعد الى يوم اخر ملىء بالمفاجأت

break يقول...

ياسين


ميرسى
أخجلتم تواضعنا


:)

break يقول...

maha zien

منورة البلوج

انا كتبت الاول وبعدين ظبط الصور
بس عادى احيانا الواحد ممكن يكتب من وحى صورة

نورتى البلوج
وبالنسبة للدراسة
فمعتقدش ان فى طالب فى صيدلة الا و مكتئب

break يقول...

ammouna


أيه دا
هما دول الكلمتين اللى هانو عليكى

وانا اللى قلت ان كونان اللى هتاخد بخاطرى


عموما ملحوقة

break يقول...

الفراشة الصغيرة

:)
ميرسى
كنت هزعل لو مشفتش تعليقك

دكتور بهــدوء يقول...

اسلوب ولا أروع
بجد هايل
والاحساس وصل
جميله اوي يا بنوتات

Zika يقول...

ادفع .
اه
لأ بصي من ناحية الدفع . يبقي كده تاكدي اني اخر واحد ممكن يدفع في الحوار ده
ياريت اي حاجه كده من عندكو .. كادوو
وكل سنه وانوا طيبين
الاهي يارب تنجحوا
الاهي يوقفلكوا ولاد الحلال
انا وحيد امي وابويا وبجري علي اخواتي السبعه
اي حاجه لله بقي
صوره , بوست قديم اي حاجه :D

Unknown يقول...

بسم الله ماشاء الله التوبيك جميل قوي

break يقول...

دكتور بهدوء

ميرسى

:)

break يقول...

zika

فكرتنى بواحدة جاية المعرض
بتقول انا جوزى فى السجن وممكن ارتكب فيكو جناية
وبعد دقيقة
انا ولادى ايتام ربنا يخليكوا


عموما مش أد الحاجة بتشتروها ليه

break يقول...

theriddle

اللى يشوف الرد
يفتكر انى مأجراك تدخل ترد عندنا

:D

ميرسى ليك

اللهو الخفى يقول...

اكس لانت
في التعبير

علاء عارفين يقول...

انا مش فاهم بس شكلها كويسه

break يقول...

اللهو الخفى


ثانكس ثانكس

:)

break يقول...

dr_nightwing


اكيد كويسة مش انا اللى كاتباها
ولا ايه

:D

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

السلام عليكم
حلوة بس مين الستة بتوع صيدلة

Zika يقول...

مبروك البلوج الجديد بتاعك يا بريك
;)
بلوج ليكي لوحدك اهوو
شكلي اول واحد ياخد باله
عموما لما يخلص قوليلي عشان ابقي
اجي انوره
احم احم
يعني مش هنوره اوي يعني
عشان فاتورة الكهربا
:D:P
مبرووك

Jana يقول...

جميلة اوى اوى يا بريك
ابتديتى بمود وانتهيتى بآخر نقيضه
او ده اللى حصل لى انا بعدما قريت

صعبة الحياة من غير امل وتفاؤل
وانتظرى دائما المفاجأت الحلوة

مبروووووك النجاح يا كميل انتى والكميلات اصحابك
الشيكولاتة
حاجيبهالك واكولها بدالك
فى بيتها يعنى
:)

break يقول...

رئيسة حزب الأحلام


ميرسى
احنا الستة بتوع صيدلة!
لوزة بريك
كهرمانة سخسوختى
سنفورة

break يقول...

zika


يا مرحبا يا مرحبا

انت تنور اى حتة تيجى فيها طبعا

بس هناك النور قاطع غصبا و اقتدارا
مش بيبئا اسمها كدة بردوا؟

ف غالبا هيفضل قاطع هناك فترة طويلة

break يقول...

jana


ازيك
عاملة ايه
ليكى وحشة والله بجد
عموما طبعا الشيكولاتة فى بيتها
بس ياريت بس تكون سينزى لو سمحتى

shams is here يقول...

عاجبانى اخر صوره ف الموضوع

دمتم بخير...

break يقول...

shams is here

الحمد لله ان فى حاجة عجبتك